Poniżej przedstawiamy informacje dt. reklamacji lub zwrotu towarów.
Reklamacje
- Reklamację zakupionych produktów można zgłosić mailowo na adres: kontakt@bazarekzaprogiem.pl. W mailu należy zamieścić informacje o numerze zamówienia opisu usterki oraz zdjęcia które zobrazuje wadę zakupionego produktu.
- Odpowiedź na przesłaną reklamację zostanie udzielona maksymalnie do 14 dni. Szczegółowe informacje na temat podjętej decyzji (zwrotu wpłaty / wymiany produktu) zostaną przesłane w odpowiedzi mailowej na wskazany adres email.
Zwroty
- Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od zakupu produktów.
- Przed wykonaniem zwrotu towaru prosimy o informacje o chęci zwrotu zakupionych produktów mailowo: kontakt@bazarekzaprogiem.pl. W odpowiedzi otrzymasz adres do wysyłki zwróconych produktów.
- Zwracany towary musi być nowy, w takim stanie jak został dostarczony.
- Zwrot środków za zakupiony towar zostanie wykonany do 14 dni od momentu dostarczenia produktu do nas. Zwrot będzie pomniejszony o koszt przesyłki.
UWAGA: Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz nie zwracamy kosztów wysyłki reklamowanego / zwracanego produktu.